خرید ویلا در محمودآباد ارزان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خرید ویلا در محمودآباد ارزان
نوشته شده در یک شنبه 14 خرداد 1403
بازدید : 6
نویسنده : محمد حسین احمدی

محمودآباد: گوهر ساحلی مازندران

شهر ساحلی محمودآباد، نگینی درخشان در میان خشت‌سر و سرخرود، یکی از مقاصد توریستی جذاب مازندران است. این شهر زیبا در ادامه جاده هراز، پس از گذر از میدان هزار سنگر و شهرستان آمل، به چشم می‌خورد. محمودآباد نیز مانند بسیاری از شهرهای این استان، به دو بخش ساحلی و جنگلی تقسیم می‌شود.

خیابان‌های محمودآباد: نظمی دقیق و نام‌گذاری‌های جذاب

خیابان‌های محمودآباد به شکلی منظم و دقیق نام‌گذاری شده‌اند. زمانی که از سرخرود به سمت غرب حرکت کنیم، در ورودی محمودآباد خیابان‌های سمت راست با نام‌های مرتبط با ساحل و خیابان‌های جنوبی با نام‌های مرتبط با باران نام‌گذاری شده‌اند. حد فاصل این خیابان تا سه راه آمل به نام خیابان معلم شناخته می‌شود و پس از آن، بلوار آزادی آغاز می‌شود که به عنوان خیابان اصلی شهر شناخته می‌شود. خیابان‌های این بلوار به نام‌های دریا نام‌گذاری شده‌اند؛ خیابان‌های زوج در سمت راست و خیابان‌های فرد در سمت چپ قرار دارند.

https://play.eslgaming.com/player/myinfos/20144213/#description

برج‌های ساحلی محمودآباد

قسمت توریستی و ویلایی محمودآباد بیشتر در سمت ساحل قرار دارد. به دلیل مرغوبیت و تقاضای بالا، اکثر پلاک‌های اول آب به صورت آپارتمان‌های ساحلی ساخته شده‌اند یا در حال ساخت هستند. این برج‌های ساحلی، چشم‌اندازهای بی‌نظیری از دریای خزر ارائه می‌دهند و گردشگران و مسافران بسیاری را به خود جذب می‌کنند.

بازار ماهی محمودآباد: تجربه‌ای از طعم و رنگ

یکی دیگر از مناظر دیدنی این شهر، بازار ماهی و تره‌بار محمودآباد است. در این بازار، از گوشت و تخم غاز، مرغ و اردک تا انواع آبزیان مانند ماهی سفید، ماهی آزاد، ماهی کپور و ماهی کولی یافت می‌شود. این ماهی‌ها همه از دریای خزر صید می‌شوند. فصل صید از 15 مهر آغاز و تا 15 فروردین سال بعد ادامه دارد. در این بازه زمانی، شیلات با لقاح مصنوعی و تولید بچه ماهی و رهاسازی در دریای خزر، به اشتغال صیادان و جلوگیری از انقراض این ماهی‌ها کمک می‌کند.

ویلاهای ساحلی و شهرک‌های منحصر به فرد

خرید ویلا در محمودآباد، بیشتر از پلاک دوم آب شروع می‌شوند. شهرک‌هایی مانند قصر دریا، خانه دریا، شهرک دی و شهرک صدف از جمله شهرک‌های معروف این منطقه هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. این ویلاها به دلیل مرغوبیت پلاک‌های اول و تقاضای بالا، به صورت شهرکی و غیرشهرکی احداث شده‌اند.

جاذبه‌های تفریحی محمودآباد

ساحل محمودآباد با رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های خود، جاذبه‌ای بی‌نظیر برای توریست‌ها و مسافران فراهم کرده است که تا طلوع آفتاب بیدار می‌مانند. این شهر با مناظر زیبا و امکانات متنوع، مقصدی ایده‌آل برای تعطیلات است.






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: